بازی Returnal در تاریخ ۲۹ اسفند منتشر خواهد شد

جدیدترین بازی استودیو Housemarque یکی از آثاری بود که چند ماه پیش در اولین رویداد معرفی‌ بازی‌های پلی‌استیشن ۵، برای نخستین بار به نمایش در آمد. اکنون در جریان مراسم گیم اواردز ۲۰۲۰ تاریخ عرضه و نمایش جدید بازی Returnal منتشر شده است.

طبق چیزی که در انتهای تریلر بازی Returnal دیدیم، این اثر یک روز قبل از آخرین روز سال شمسی یعنی در تاریخ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ (۱۹ مارس ۲۰۲۱) به‌صورت انحصاری برای کنسول نسل نهمی پلی‌استیشن ۵ عرضه می‌شود تا اثری دیگر به لیست بازی‌های پلی‌استیشن ۵ در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۱ اضافه شود.

Returnal یک بازی شوتر سوم‌شخص روگ‌لایک است که توسط استودیو Housemarque ساخته و توسط شرکت سونی به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۵ منتشر می‌شود. Housemarque در گذشته با ساخت آثاری همچون Resogun، Alienation و Nex Machina همکاری بسیاری خوبی را با سونی تجربه کرده است. حال آن‌ها در جدیدترین ساخته‌ی خود هم این همکاری را با سونی ادامه داده‌اند. به‌ نظر می‌رسد که بازی Returnal ویژگی اصلی آثار قبلی این استودیو را در خود دارد و همچنان قرار است اکشنی سریع و بسیار پرهیجان را تحویل مخاطبان خود دهد. با این تفاوت که این بار بودجه و بزرگی پروژه از ساخته‌های قبلی بیشتر است. روگ لایک بودن بازی یکی از تفاوت‌های مهم و اساسی و از کلیدی‌ترین ویژگی‌های آن است. از آنجایی که این روزها بازی‌های روگ لایک طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و توانسته‌اند خوش بدرخشند، این فرصت خوبی است تا Returnal بتواند توجه طیف بیشتری از مخاطبان را به خود جلب کند.

درباره فروشگاه اینترنتی نیوکالا

نیوکالا بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور، اینک در آستانه‌ی دهمین سال فعالیت، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که پرسون از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. گستره‌ای به وسعت کالای دیجیتال (موبایل، تبلت و کتابخوان‌ها، لپ‌تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی، دوربین، صوتی و تصویری، ماشین‌های اداری و لوازم جانبی کالای دیجیتال)، لوازم خانگی (لوازم برقی، آشپزخانه، سرو و پذیرایی، دکوراتیو، خواب و حمام، شست‌وشو و نظافت و ابزار)، زیبایی و سلامت (عطر، لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی، لوازم شخصی برقی، ساعت، زیورآلات، ابزار سلامت)، فرهنگ و هنر (کتاب و مجلات، لوازم‌تحریر، صنایع دستی، آلات موسیقی، موسیقی، فیلم، نرم افزار و بازی و محتوای آموزشی) و ورزش و سرگرمی (لوازم ورزشی، اسباب بازی، تجهیزات سفر و کفش ورزشی)؛ از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون اپل، سونی، سامسونگ، ال‌جی، اچ‌پی، کانن، بوش، نایک، آدیداس، نیوا و … پرسون، یک دهه پس از آغاز فعالیت، با داشتن مراکز توزیع در استان تهران، امکان تحویل کالا را به‌صورت رایگان (در مورد خریدهای بیش از صدهزارتومان) در همان روز ثبت سفارش فراهم کرده است.

استفاده از مطالب نیوکالا برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام نیوکالا و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به شرکت نوآوران فن‌آوازه تعلق دارد. Copyright © 2006 – 2020

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.