رزیدنت اویل چند نفره‌ی آنلاین به نام Re-Verse معرفی شد

سازنده‌های سری بازی رزیدنت اویل نسخه‌ی کوچک جدیدی از این بازی معرفی کرده‌اند. این بازی Resident Evil Re:Verse نام دارد و نقش بخش آنلاین بازی رزیدنت اویل ۸ را ایفا می‌کند. تمام خریداران بازی رزیدنت اویل ۸ می‌توانند به رایگان به این بازی دست پیدا کنند. بازی Resident Evil Re:Verse یک نسخه‌ی آزمایشی محدود هم دارد که به زودی در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

شرکت کپکام رویدادی برای بازی رزیدنت اویل ۸ برگزار کرده و در این رویداد شاهد اعلام اطلاعات فراوانی از این بازی بودیم. یکی از بخش‌های این رویداد که برخلاف دیگر قسمت‌ها نه‌تنها چنگی به دل نمی‌زد، بلکه حسابی داد و هوار طرفداران را در آورد معرفی بازی Re:Verse بود. بازی Re:Verse یک دث‌مچ ساده‌ی آنلاین است که به مناسبت سالگرد ۲۵ سالگی سری بازی‌های رزیدنت اویل ساخته شده و شخصیت‌ها و محیط‌های سری بازی‌های رزیدنت اویل را در خود دارد.

چیزی شبیه به Re:Verse را پیش از این، هنگام عرضه‌ی بازسازی بازی رزیدنت اویل ۳ دیدیم که شرکت کپکام یک بازی همکاری آنلاین را همراه با بازی اصلی منتشر کرد و به شکل رایگان در دسترس تمام خریداران قرار داد. این بازی کوچک نیز در حقیقت بخش آنلاین رزیدنت اویل ۸ است. به دلیل این که حس و حال این بخش آنلاین فاصله‌ی بسیار زیادی با بازی اصلی دارد سازندگان تصمیم گرفتند که آن را به عنوان یک بازی جدا عرضه کنند. البته چون بازی Re:Verse در حد و اندازه‌ی یک بازی کامل نیست تیم کپکام تصمیم گرفته‌اند تا آن را به شکل رایگان به تمام خریداران رزیدنت اویل ۸ هدیه کنند.

درباره فروشگاه اینترنتی نیوکالا

نیوکالا بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور، اینک در آستانه‌ی دهمین سال فعالیت، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که پرسون از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. گستره‌ای به وسعت کالای دیجیتال (موبایل، تبلت و کتابخوان‌ها، لپ‌تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی، دوربین، صوتی و تصویری، ماشین‌های اداری و لوازم جانبی کالای دیجیتال)، لوازم خانگی (لوازم برقی، آشپزخانه، سرو و پذیرایی، دکوراتیو، خواب و حمام، شست‌وشو و نظافت و ابزار)، زیبایی و سلامت (عطر، لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی، لوازم شخصی برقی، ساعت، زیورآلات، ابزار سلامت)، فرهنگ و هنر (کتاب و مجلات، لوازم‌تحریر، صنایع دستی، آلات موسیقی، موسیقی، فیلم، نرم افزار و بازی و محتوای آموزشی) و ورزش و سرگرمی (لوازم ورزشی، اسباب بازی، تجهیزات سفر و کفش ورزشی)؛ از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون اپل، سونی، سامسونگ، ال‌جی، اچ‌پی، کانن، بوش، نایک، آدیداس، نیوا و … پرسون، یک دهه پس از آغاز فعالیت، با داشتن مراکز توزیع در استان تهران، امکان تحویل کالا را به‌صورت رایگان (در مورد خریدهای بیش از صدهزارتومان) در همان روز ثبت سفارش فراهم کرده است.

استفاده از مطالب نیوکالا برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام نیوکالا و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به شرکت نوآوران فن‌آوازه تعلق دارد. Copyright © 2006 – 2020

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.